Re: karta sieciowa - konfiguracja

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 08:53:48 MET

On pon, 05 lut 2001, you wrote:

> Jak tylko pojde do kumpla, to skopiuje pliki ktore tam edytowalem i wysle
> tu.
>
> pg

Sorry! mea culpa! (dalej będzie już po polsku) - przepraszam za zamieszanie i
zwracam honor producentom znakomitego OS/2 i taniej, a chyba dobrej w tym
wydaniu, karty Geniusz. Problem powstał dlatego, że usiłowałem instalować
drajwer do LANManagera - w widocznym drzewie katalogów tylko ten miał miał
wpisane OS2 (dokładnie zaś brzmi to tak: MSLANMAN.OS2) - tymczasem trzeba mieć
intuicję, 6 lub 7 zmysł, lub ewentualnie wiedzieć, że należy podać ścieżkę do
katalogu NDIS/OS2, gdzie są ukryte właściwe pliki. Po tym odkryciu (ja
wytropiłem to, po sugestiach kolegów, w innych plikach NIF) instalacja
przebiegła bez problemu. Ale teraz mam inny problem, który może warto w nowym
wątku umieścić - prosta sieć peer to peer w składzie OS/2 i Win98 (niestety
musi być, bo to winnottebook - paskudna maszyna, ale innej nie mam i dopóki nie
skonfiguruję na niej linuksa musi tak pozostać).

Dzięki za pomoc

JG