Re: karta sieciowa - konfiguracja

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:55:59 MET

On sob, 03 lut 2001, you wrote:
> [...]
 Bardzo dziekuję za podpowiedzi, choć ciągle nie mogę sobie poradzić z tą
kartą. Co do MPTS to straciłem nadzieję, że cokolwiek uda mi się przy jego
pomocy zrobić. W sumie może sensownie byłoby dołączyć do FAQ opis fixowania
innych składników systemu, bo wcale nei jest to oczywiste. Może uda mi sie coś
zdziałać przez edycję plików, o których mowa w poradach, ale gdyby ktoś miał
jeszcze jakieś sugestie w sprawie instalacji kart Genius (niestety, sposób z
wzorowaniem się na ustawieniach innej karty w moim przypadku zawodzi, bo mam do
dyspozycji tylko 2 karty Genius i żadna z nich nie chce się instalować pod OSem
poprawnie).

> nie zawsze jest tak rozowo.. ostatnio mialem geniusa, ktory naprawde
> wymagal zmiany wszystkich plikow, bo tak jak piszesz byl schrzaniony
> przepis z edytowaniem dziala zawsze, jak cos jest do kitu:).

> zapewniam Cie ze nie zawsze.

Potwierdzam. Nawet po zainstalowaniu nowszej wersji MPTS, n.b. z nowym, nieco
innym zestawem sterowników, to cholerne okienko pokazuje ciągle tą samą listę,
która skopiowała się z systemem.

Pozdrowienia

JG