Re: Dwa pytania

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 07:45:57 MET

On Wed, 17 Jan 2001, Adam Płaszczyca wrote:

> Zacznijmy od tego, że TPSA nie jest pełnym ISP. Jedynie świadczy usługi
> dostępowe w ograniczonym zakresie.
Tu muszę zaprotestować :-). TP S.A. świadczy pełne usługi łącznie z
kontem, www itp. Inna sprawa, to taka, że ceny nie są dumpingowe ;-)

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|