Re: offtopic Orto

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:30:10 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Tu roznica w wymowie jest duzo bardziej ewidentna i latwiej rozpoznac pisownie od np.
> herbaty (ni ma zadnych jaj z przykladaniem reki do gardla itp.)

> Amerykance maja mniej urozmaicona wymowe od angoli :P

OK. Trzeba skonczyc ta dyskusje. "Uczylem" sie angielskiego przez 12 lat
zanim wyjechalem z Polski, wiec wiem tez cos na temat brytyjskiej
wymowy. Nadal obstaje przy swoim, ale niech oficjalnie bedzie, ze mnie
pokonales... anglosasie.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *