Re: Dwa pytania

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 07:52:05 MET

On Wed, 17 Jan 2001, Mariusz Borkowski wrote:

> Tak, posiada takie gniazda. Podejrzewam ze mozna prowadzic
> rozmowe - nie probowalem bo nie mialem czego podlaczyc do
> tych gniazd.

Czy mógłbyś w takim razie pobieżnie przjrzeć instrukcję i sprawdzić, czy
są wszystkie polecenia do obsługi połączenia telefinicznego.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|