Re: Orto

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 17:05:16 MET

On Thu, 11 Jan 2001, [iso-8859-2] Przemysław Pawełczyk wrote:

> Panie i Panowie, (bardziej Panowie).
(bardziej ja:))

> Jeśli mamy szanować się nawzajem, przestańcie robić błędy ortograficzne.
bledy ortograficzne nie maja _nic_ wspolnego z szacunkiem, nie wiem
czemu kretynskie reguly pisowni polskiej - ktore sa _przezytkiem_
historycznym wydaja Ci sie takie wazne.
 W nie dalekiej przeszlosci, pojawila sie grupa filologow i innych ludzi
ogolnie nauki, ktorzy chcieli usunac wszelkie zasady pisowni - krotko
mowiac wszstko mialo byc pisane tak samo, niestety ten prad jakos
nie przetrwal.. nie wiem dlaczego do konca.. ale szkoda.

> Można zgubić literki, czy zrobić czeski błąd, itp., ale nagminnie
> powtarzające się rz, tam gdzie powinno być ż, lub u zamiast ó, świadczą
> nie o pośpiechu, a niechlujstwie.
prawde mowiac, nie interesuje mnie zadna zasada, ale nie daltego ze kogos
nie szanuje, ale zasady pisowni sa bez sensu, sa nie logicze i sa
przezytkiem. W nowoczesnych jezykach takie badziewie nie istnieje i w
polskim wczesniej czy pozniej tez przestanie istniec...

pg