Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 12:43:23 MET

Przemysław Pawełczyk napisał(a):
> Rafał nie przesadzaj. Czy będzie Cię stać z pensji nauczyciela na
> opłacenie mieszkania, gazu, prądu, telefonu, TVC, szkoły, przedszkola,
> piwa, zachciewajek i jeszcze OS-a? A może dołożysz dostęp do Internetu
> za 80-200 zł i samochód? To głupie co piszę, gdyż można się do tego
> przyczepić i rozbić w pył, ale chciałem tym podkreślić, że OS jest
> drogi. No, może właściwsze byłoby - elitarny. Chociaż dla chcącego nie
> ma nic trudnego i można go kupić na raty. No, nie? :) (Tylko dlaczego aż
> tyle?!)

Jest rzeczywiście drogi, zgadzam się. Ale jest kategoria osób [studenci,
nauczyciele], którzy mogą kupić legalną wersję już za 360 zł. Sam, będąc
na 4 roku studiów kupiłem go za koszt niewiele większy niż miesięczne
stypendium [naukowe za oceny - nie socjalne].
To czy utrzymam rodzinę, to już inna kwestia. W każdym bądź razie zakup
OS/2 jest ceną jednostkową.

> To stało się faktem już od dłuższego czasu.

Proponuję więc to zmienić.

> Podaj jakie.

Przede wszystkim chip.artykuly. Pozatym chip software, chip.internet,
chip.chip_cd, na serwerze news.vogel.pl, dalej grupy
pckurier.propozycje tematów [serwer znajdziemy bezpośrednio na stronie
Entera lub PCQ].

> Swoją drogą "no to masz pecha" nie było szczytem elegancji. Brawo Rafał
> za odwagę wypowiedzenia własnych uczuć (ech, jak to człek uczy się całe
> życie, nawet od młodych. :))) ). Dzięki.

Faktem jest, że czasem za dużo mówię i może dojść do tego, czego nie
bardzo chciałem. Mam nadzieję że nikt się nie obraził...

> Używałem kiedyś PC 10 MHz z DOSem nielicencjonowanym, o nortonkomanderze
> nie wspominając. Dostałem od kolegi. Który z Was tak nie robił? Poruszam
> ten problem (za Rafałem) nie po to by komuś z nas dokopać, tylko aby
> pogodzić legalizm z fascynacją techniką. Nie można na takie prośby
> przymknąć oka na "prawo"?

Przemku. Nie trzeba wcale sięgać do tak odległych czasów. Jakiś miesiąc
temu była na grupie informacja o pojawieniu się na Hobbesie UDFFiles
[zapewniającego odczyt płytek DVD] - który z nas tego nie ściągnął? A
ilu z nas ma DVD? Jak to się ma do legalizmu?

--
pozdr.
rAFII