Re: OS/2 i tuner TV

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 05:27:29 MET

tszczesn_at_elka.pw.edu.pl wrote:

> Dostałem własnie kartę FlyVideo'98 i oczywiście chciałbym ją
> uruchomic pod OSem.Próbowałem postępować zgodnie z opisem ze
> strony Tech/2. Zassałem sterownik WarpCast, ale programu
> StWTV nie da się - odpowieni link na stronie autora nie
> działa :( i żadna wyszukiwarak mi go nie znajduje. Czy
> mógłby mi go ktoś podesłać na emaila? Dodatkowo zassałem
> program jakiegoś Rosjanina (T&V Happy), korzysta z własnego
> sterownika i nwet prawie działa - tzn jak go odpalę bez
> podania karty, to znajduje kilkadziesiąt kanałów, ale nie ma
> dźwięku, dodatkowo tylko trzy pierwsze kanały dają się
> [...]
Poszukaj na hobbesie - coś tam było o kartach TV -
najlepiej zassij cały indeks i przejrzyj on-line.
Jak nie będzie to tylko do IBM - też coś mają.
Ja szukam karty PCI, która potrafi z kamery zdjąć dosłownie pojedynczą
klatkę z przyzwoitą rozdzielczością.Później dopiero będę miał
zmartwienie ze sterownikiem do niej.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt