Re: Kompilatory C/C++

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 01:35:53 MET

Użytkownik "Piotr Grzybowski" <merlin_at_warhead.ii.pl> napisał w wiadomości
> hej hej
>
> szczesliwego nowego roku...:)

[...]
> Visual Age jest na tarkim staduim zaawansowania, ze mozna w nim napisac
> praktycznie wszystko (i to juz w wersji 3.x, podobno w 4 tez mozna cos
> zrobic).
? Tzn. że 4 jest gorsza od 3?

Jeżeli tak to dla mnie może być i starsza wersja (3), bo na razie jestem na
etapie poznawania gołego ANSI C.
Tylko skąd to wziąć? Znając życie darmowe to pewnie nie jest a z tego że
aktualną wersją jest 4 to pewnie 3 jest nie do kupienia.

> Pozostaje gcc, darmowy, rozwijany, wydaje mi sie ze to jest przyszlosc.

Z duży żebym go ściągał przez modem, może ktoś posiadający stałe łącze
mógłby mi go podesłać e-mailem na adres zwrotny (do pracy) w paczkach nie
większych niż 10MB?
Byłbym baaaaardzo dźwięczny.

Pozdrawiam
PR