OS/2 i tuner TV

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:10:45 MET

Dostałem własnie kartę FlyVideo'98 i oczywiście chciałbym ją
uruchomic pod OSem.Próbowałem postępować zgodnie z opisem ze
strony Tech/2. Zassałem sterownik WarpCast, ale programu
StWTV nie da się - odpowieni link na stronie autora nie
działa :( i żadna wyszukiwarak mi go nie znajduje. Czy
mógłby mi go ktoś podesłać na emaila? Dodatkowo zassałem
program jakiegoś Rosjanina (T&V Happy), korzysta z własnego
sterownika i nwet prawie działa - tzn jak go odpalę bez
podania karty, to znajduje kilkadziesiąt kanałów, ale nie ma
dźwięku, dodatkowo tylko trzy pierwsze kanały dają się
przestawić na PAL - reszta daje sieczkę :( Jak wyborę zaś
moją kartę, to pięknie skanuje w całym zalresie
częstotliwości, ale nie znajduje nic, nawet jak mu się
jawnie podane istniejące kanały to ich nie ma... BTW.
Dołączony do tej karty program pod windę jest absolutnie
nieużyteczny - nie ma ani jednej działającej funkcji :(

Tomek

Internet: tszczesn_at_pay.com.pl
          tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
          http://www.pay.com.pl/oldradio