Re: Kompilatory C/C++

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 01:08:13 MET

hej hej

 szczesliwego nowego roku...:)

On Sat, 30 Dec 2000, Przemysław Roman wrote:

> Gdzie mogę znaleźć Borland C dla OS'a? O ile pamiętam był w wersji 2.0.
> Oraz jakie są obecnie dostępne kompilatory C/C++ dla OS/2?
borland sie do niczego nie nadaje - nie wiem czy dziala od
ktoregos-tam-fixa.
 Visual Age jest na tarkim staduim zaawansowania, ze mozna w nim napisac
praktycznie wszystko (i to juz w wersji 3.x, podobno w 4 tez mozna cos
zrobic). Ale nikt nie wie czy bedzie dalej rozwijany, IBM nie powiedzial
ze zamyka VACa ale nie powiedzial tez ze bedzie nowa wersja... jak to ibm.
 Watcom jest OpenSource, zostal wybrany dysponent kodu... prawdopodobnie
bedzie nowa (mam nadzieje) darnowa (mam nadzieje) wersja.. kto
wie... Watcom byl dobry, ale nie sadze zeby bylo cos czego by nie umial
VAC a umial watcom.
 Pozostaje gcc, darmowy, rozwijany, wydaje mi sie ze to jest przyszlosc.

pg