Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 23:24:59 MET

Rafał Zawiślak wrote:

> Prawdę mówiąc wcale się nie dziwię. To co zrobił IBM z tym systemem to
[... ciach...]
> pozdr.
> rAFII
> icq: 22797583
Zgadzam się z Rafałem, że powinniśmy być bardziej aktywni na zewnątrz,
to napewno zmieni myślenie tych prostaków, którzy twierdzą, że system
umiera, nie mając o nim zielonego pojęcia (jak np. ci pżemondżali
redaktory <- pisownia zamierzona). Każdy mógłby sobie wziąć na ruszt ze
dwie, trzy jakieś lamerskie listy dyskusyjne (wtedy na każdej będzie co
najmniej po trzech) i uparcie przekonywać, że Warp to najlepsze
rozwiązanie.

        Pozdrawiam, wszystkim życząc Warpowania po wsze czasy.
                Andrzej Pięta