Re: SDI

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 11:43:09 MET

Ninik wrote:

> Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
>
> A warto pośledzić bo ja słyszałem takie halo że od początku roku coś się
> ruszy i za instalacje ma być 400 zetów a potem 70 zeta miesięcznie...
> Ktoś tu był z Tepsy? Może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

Coś sie kluje ale czy na początku roku? Sądzę, że o tym decydować będą
możliwości i ceny konkurencji. Obecnie jakiś lokalny wrocławski operator
udostępnia Internet całodobowo za 85 zł/mies i za 45zł w godzinach
nocnych. TP S.A. musi się do tego dopasować bo straci klientów.
Natomiast sama nie zjedzie z ceną bo straci dochód, który taraz idzie
np. na szafy dostępowe -światłowód pod blok mieszkalny i dalej miedzią -
transfer jak przeciąg!
Zapytam Ciebie kliencie - zapłacisz dzisiaj więcej żeby jutro mieć
lepiej i być może nieco taniej?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >