Re: SDI

Autor: Ninik (dominik_at_chmaju.prv.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:46:29 MET

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Nie sledzilem tego topicu, bo dla mnie SDI to na razie science
> fiction, ale czy sprawa zostala juz wyjasniona? Uaktulanilbym plik na
> Teamie :)

A warto pośledzić bo ja słyszałem takie halo że od początku roku coś się
ruszy i za instalacje ma być 400 zetów a potem 70 zeta miesięcznie...
Ktoś tu był z Tepsy? Może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj