Re: SDI

Autor: Animek (Animus_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 02:25:43 MET

mbs_at_poczta.fm (mbs) wykombinował :

> Coś sie kluje ale czy na początku roku? Sądzę, że o tym decydować będą
> możliwości i ceny konkurencji. Obecnie jakiś lokalny wrocławski operator
> udostępnia Internet całodobowo za 85 zł/mies i za 45zł w godzinach
We Wrocławiu jest Dialog - dostęp przez modem właśnie za 85 zł/miesięcznie bez
ograniczeń. Tylko podobno rozłączają po 10 godzinach ale takie coś rzadko sie
zdarza. Za podłączenie jest 1 zł, czyli opłaca się mieć dwie linie - dialog i tepsę
aby móc siedzieć ile wlezie :) tym bardziej że w dialogu abonament wynosi 8 zł,
czyli 85+8=93/miech

A AFAIK TPSA nic oficjalnie nie mówi o obniżeniu cen za sdi

Pozdrawiam

Animek

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/