Re: SYSINSTX C: ?!

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 12:13:46 MET

Krzysiek wrote:
> pliki systemowe, cos ala sys a: c: z win).

Mistrzu nie z win, niddy nic nie pochodziło z win z wyjątkiem
zawieszania systemu - win jest zlepkiem zmałpowanych pomysłów.

Z komendą sys a: b: spotkałem się pierwszy raz na ośmiobitowym
komputerze Amstrad CPC128 gdzie występował oprócz wbudowanego Basic
także Amsdos - prawie dokładny odpowiednik DOS dla PC.
Jest to więc komenda pochodząca DOS.

Nie puszczałem tego na listę bo skoro nikt nie zauważył
to lepiej dla Ciebie.

Pozdrowienia

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >