Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 16:17:49 MET

> Ma, acz trzeba sie przyzwyczaic do specyficznego sposobu uzytkowania tego
> programu - wybierasz np. pedzel a nastepnie wybierasz sharpen i tam gdzie machniesz
> pedzlem to wyostrza.

Ale, niestety, to mnie nie zadowala. Potrzebuje filtru, ktory wyostrza caly obrazek. W wielu
programach, nawet nieprofesjonalnych, ta funkcja jest. Dziwi mnie jej brak w Embellish, bo ten
program robi dobre wrazenie. (Ze nie ma obslugi CMYK to mnie nie dziwi - niewiele programow ja ma).

> W sumie do wszystkiego co mi potrzebne uzywam embellisha, mimo iz na pewno jest
> bardziej ubogi od wszystkich photoshopow i innych windziano/macowych wymyslow.
> BArdzo lubie jego interfejs :)

Oczywiscie sie z Toba zgadzam. Do wielu rzeczy wystarczy, ale mi nie.

Pozdrawiam
Hubert

Szybkosc - Bezpieczenstwo - FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2