Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 16:16:39 MET

> dziwne. ja tez robie na ET-6000 (ona ma kilka roznych podwersji), i
> nic sie nie maze. chociaz po przebootowaniu do windowsa95, jak gram w
> stars!
> to sie wtedy dopiero maze.

Chodzi mi o to, ze to nie jest, moim zdaniem, problem odswiezania ekranu, ale
"niekompatybilnosci" procesorowo-pamieciowej w Win-OS/2. PhotoShop 3.0 pod Win-OS/2 zle
obrabia bitmapy, robi to z bledem.

Pozdrawiam
Hubert

Szybkosc - Bezpieczenstwo - FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2