Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Zbigniew Adamkiewicz (zadamkiewicz_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 08:48:44 MET

Hubert wrote:
[...]
> Potrzebuje filtru, ktory wyostrza caly obrazek. W wielu
> programach, nawet nieprofesjonalnych, ta funkcja jest.
[...]

Ja używam tandemu Embellish + PMView 2000.
W zasadzie PMView to przeglądarka do obrazków, ale posiada zestaw
filtrów do wyostrzania, "zmiękczania", emboss, mosaic, nawet możliwość
edycji własnych; przyjemną regulację GammaCorrection, jasności,
kontrastu, kolorków itd. (z natychmiastowym podglądem efektu). Poza tym
elegancko przeskalowuje obrazki, obsługuje dużą liczbę formatów, no i
można poczuć co znaczy prawdziwa wielozadaniowość. Niestety nie
zauważyłem żadnych opcji związanych z CMYK.
        Zestaw ten dobrze się sprawuje przy przygotowywaniu grafiki do stron
WWW.

        pozdrawiam

                Zbynio