Re: Karta dzwiÓkowa.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 20:37:54 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Ta jest widziana jako dwie karty i d...

a mi sie wydaje ze powinna jako jedna. ale nie uzywalem wiec proponuje,
bys w playerze wybral wlasnie druga karte.

> Może też się skuszę, chociaż szkoda mi wywalać dobrą kartę dźwiękową.

ja wywalilem dobra karte dzwiekowa (GUS) ale tego nie zaluje :)
niestety live jest droooogi. w okolicach 250, raczej w gore niz w dol.
tak ze sie dobrze zastanow. a ja mialem dodatkowa motywacje.
z gusem wiele gier po prostu nie chodzi, i jest problem z dajrektiksami
pod g95. a pograc to ja sobie lubie :)))