Re: Karta dzwiŕkowa.

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 13:28:43 MET

On Mon, 20 Nov 2000, Grzegorz Szyszlo wrote:

> ze tak powiem, to jest normalne. karta SB16 daje jeden kanal stereo.
> wspoldzielenie karty polega na tym, ze jesli pojawia sie dzwiek
> systemowy
> to MP3 przestaje grac.
>
> chyba ze w odtwarzarce MP3 masz wylaczone wspoldzielenie karty, wtedy
> dzwiekow systemowych nie uslyszysz.
>
> ja podobna sytuacje mialem na klonie Gravis Ultrasound CD3 (ISA).
> Wyjsciem z sytuacji bylo przekonfigurowanie drivera (ten mial taka
> mozliwosc) zeby bylo wiecej niz 1 kanal, wtedy karta jest widoczna
> jako kilka kart. ale ...........
Ta jest widziana jako dwie karty i d...
> wymienilem karte na SB Live. Jest ona widziana jako jedna karta, ale
> gra wielokanalowo. podczas odtwarzania MP3 slysze dzwieki systemowe :)
> karta PCI czyli szyna systemowa nie jest obciazona jak w ISA.
> odtwarzanie
> stereo 16bit 44.1 kHz zajmowalo mi ok. 25% magistrali (szyna procesora
> na 66MHz, PCI 33MHz). W tej chwili, zajecie magistrali jest praktycznie
> zerowe przy tych samych parametrach pracy :) byc moze wplyw na to ma
> bus-mastering karty.
Może też się skuszę, chociaż szkoda mi wywalać dobrą kartę dźwiękową.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|