Re: SDI pod OS/2

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 20:36:10 MET

Ja używam od czerwca jeśli dobrze pamiętam.
Używam dialera systemowego następująco z następującymi ustawieniami:
..
..
Login ID: to co masz TPSA
Password: j.w.
Phone Number: puste
Login Sequence: NONE
Connection type PPP
Your IP Address:puste
Destination IP Address: puste
Netmask: puste
MRU Size: 1500
VJ compression: tak
Domain nameserver: wiadomo
your host name:puste
your domain name: tpnet.pl
Modem Type:Null Modem
Com port: u mnie com1
speed: 115200
data bits: 8
parity NONE
Prefix: puste
Init String 1: puste
Init string 2: puste
 i to na tyle

Gdy pisałem to kilka miesięcy temu Adam Płaszczyca skomentował że można
prościej ale mi się nie udało tak jak on proponował. Może jeśli to
przeczyta to napisze jeszcze raz i trochę bardziej przystępnie.

Wojtek