Re: Sesje dosowe

Autor: Mikolaj Dunaj (mik0_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 14:40:17 MET DST

Witam!
Dominik Czechowski wrote:

> Co do DOOM'a to może użyjesz któregoś z portów pod OS'a ?
W DOOM'a to moge sobie pograc i pod dosem, ale chcalem czasami sobie
pograc bez restartowania kompa :)

> A co do reszty to wielu gierkom z dos4gw to najlepiej zrobić bata
> uruchamiającego właściwy exec. Najwżniejsze ustawienia:
Czyli ominac dos4gw.exe, tak?

> DPMI_DOS_API=Auto (lub Enabled dla niektórych gier/programów)
> HW_TIMER=ON
> INT_DURING_IO=ON (to głównie - z mojej obserwacji - decyduje o skakaniu myszki i
> przerywaniu dźwięku)
> VIDEO_8514A_XGA_IOTRAP=ON
> VIDEO_RETRACE_EMULATION=off
> Ustawinia pamięci wedle potrzeb i uznania
Niestety, zmienialem wszelkie mozliwe ustawienia sesji dos, i nie bylo
zmian :((

> Mam nadzieję, że to pomoże
>
> Dominik
Pobawie sie jeszcze troche ustawieniami. Moze ktos ma jakies 'tajemne'
sposoby? :)
Jeszcze dodam, ze mam Warp'a 4 fix 12.
Pozdrawiam,
mik0