Re: Sesje dosowe

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 15:10:11 MET DST

On Thu, 1 Jan 1970 01:59:59, Mikolaj Dunaj <mik0_at_polbox.com> wrote:

> Witam!

> W DOOM'a to moge sobie pograc i pod dosem, ale chcalem czasami sobie
> pograc bez restartowania kompa :)

> Czyli ominac dos4gw.exe, tak?

To chyba dość oczywiste, dos4gw to tylko loader, albo uruchomisz go niejawnie z
bata, albo uruchamiasz dos4gw z parametrem w postaci nazwy programu.

> Niestety, zmienialem wszelkie mozliwe ustawienia sesji dos, i nie bylo
> zmian :((

> Pobawie sie jeszcze troche ustawieniami. Moze ktos ma jakies 'tajemne'
> sposoby? :)
> Jeszcze dodam, ze mam Warp'a 4 fix 12.
> Pozdrawiam,
> mik0

Jeśli to nie pomoże, to obawiam się, że nie ma magicznych sposobów. Jest
natomiast coś takiego jak baza danych ustawień dla gierek. Poza tym zawsze można
spróbować wykryć gierkę przez dodaj programy.

Dominik