Re: Sesje dosowe

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 08:36:49 MET DST

On Thu, 1 Jan 1970 01:59:59, Mikolaj Dunaj <mik0_at_polbox.com> wrote:

> Mam podobmy problem, postanowilem sobie uruchomic pare gierek dosowych
> pod oesem.
> Niestety, taki DOOM2 :)) nie jest w stanie wydobyc zadnego dzwieku
> granego przez wav'a (midi chodzi). Przy uruchamianiu wiesza sie przy
> Sound_init (czy jakos tak) i pomaga jedynie przelaczanie pelny
> ekran<->okno. Ale potem sie wiesza.
> Inny problem jest z dos4gw. Wypisuje page granular limit i koniec. Zna
> ktos rozwiazanie?
> Ofkoz to wszystko dziala pod dosem (7.0) :(
> Prosze o pomoc.
> mik0

Co do DOOM'a to może użyjesz któregoś z portów pod OS'a ?

A co do reszty to wielu gierkom z dos4gw to najlepiej zrobić bata
uruchamiającego właściwy exec. Najwżniejsze ustawienia:

DPMI_DOS_API=Auto (lub Enabled dla niektórych gier/programów)
HW_TIMER=ON
INT_DURING_IO=ON (to głównie - z mojej obserwacji - decyduje o skakaniu myszki i
przerywaniu dźwięku)
VIDEO_8514A_XGA_IOTRAP=ON
VIDEO_RETRACE_EMULATION=off
Ustawinia pamięci wedle potrzeb i uznania

Mam nadzieję, że to pomoże

Dominik