Re: Sesje dosowe

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 07:32:07 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000, Mikolaj Dunaj wrote:

> Witam!

> W DOOM'a to moge sobie pograc i pod dosem, ale chcalem czasami sobie
> pograc bez restartowania kompa :)

> Czyli ominac dos4gw.exe, tak?

> Niestety, zmienialem wszelkie mozliwe ustawienia sesji dos, i nie bylo
> zmian :((

> Pobawie sie jeszcze troche ustawieniami. Moze ktos ma jakies 'tajemne'
> sposoby? :)
> Jeszcze dodam, ze mam Warp'a 4 fix 12.
> Pozdrawiam,
> mik0

W Warp 3.0 w katalogu C:\OS2 był plik, który zawierał konfiguracje dla
wielu programów dosowych w tym napewno dla DOOM'a (takie same dla
Heretica i jakś tam następnych). To napewno działało bo tego użwałęm.
Proponuje przeszukać ten katalog pod kontem zawartości plików. Nie wiem
czy w Warp 4.0 jest coś takiego bo już dawno nie gram i tego nie szukałem.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|