Re: Rexx i INF Books

Autor: Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Mon 13 Mar 2000 - 08:43:52 MET

On 11.03.2000 11:43:36 "Przemysław Pawełczyk" wrote:

>Program DocsBook.cmd tworzy na pulpicie 4 foldery INF, HTM, TXT i PDF, po
>czym zapisuje w nich obiekty programowe wszelkich plikow, ktore znajdzie w
>katalogu WARPDOC. Program odczytuje tytuly ksiazek INF bezposrednio
>z plikow binarnych INF. Jesli ktos podesle mi jak to zrobic w przypadku
>plikow PDF bede wdzieczny.

Tytul PDFow, jesli jest, to wystepuje w pliku po slowie /Title (pod koniec pliku
w przypadku PDF 1.2 i na poczatku w przypadku PDF 1.1). Np PDF zatytulowany
"Warpowisko" zawieralby taka linijke:
/Title (Warpowisko)

Problem moze byc z polskimi znakami, ktore sa zakodowane w nieznany mi sposob
np:
/Title (URZ\245DZENIA)

Pilar