Re: Nasze miejsce w swiecie systemow

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 09:05:51 MET

On pią, 10 mar 2000, you wrote:

> ROTFL! Tak będziemy wyglądali czekając na Warpa5 ;-)

Nieuzasadniony pesymizm, chyba, że ktoś mocno wierzy w klienta nr5.
Póki co Warp jest ciągle bardzo użyteczny, przynajmniej dla mnie, i pewnie
jeszcze nawet pare lat da się na nim popracować. Przez ten czas może niektóre
projekty, jak np. GNUstep, doczekają się satrysfakcjinującej realizacji i
będzie można przenieść się na coś innego ze swoimi robótkami.

J.G.