Rexx i INF Books

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 10:48:24 MET

Hi,

Na krążku Warpowisko/2 CD-ROM umieściłem katalog WARPDOC z dokumentacją do
OS/2 Warp. Podobną rzecz mam u siebie na dysku. Ostatnio musiałem
instalować system od nowa, wobec czego straciłem wszystkie obiekty książek
pomocy (INF, PDF, TXT i HTML), które tworzyłem poprzednio ręcznie. :)

Program DocsBook.cmd tworzy na pulpicie 4 foldery INF, HTM, TXT i PDF, po
czym zapisuje w nich obiekty programowe wszelkich plików, które znajdzie w
katalogu WARPDOC. Program odczytuje tytuły książek INF bezpośrednio
z plików binarnych INF. Jeśli ktoś podeśle mi jak to zrobić w przypadku
plików PDF będę wdzięczny.

Obiekty plików pomocy można przenieść do folderu Assistance Center. Swoją
drogą warto go przeorganizować i potworzyć własne foldery w rodzaju -
Rexx, Warp FAQ, Internet, LAN, HTML, itd, itp.

Dla wygody program odczytuje także zmienną BOOKSHELF i zagląda również do
folderów wymienionych w tej zmiennej. Co prawda część z tak utworzonych
obiektów powtarza się z tymi, które system umieszcza w folderze Assistance
Center, ale nie jest ich za wiele i można je szybko ręcznie usunąć.

Program wysyłam na razie zainteresowanym bezpośrednio (na WWW będzie za
jakiś czas).

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 58 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'