Re: Rexx i INF Books

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 09:43:35 MET

On Mon, 13 Mar 2000 08:47:08 +0100 (MET), Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl wrote:

> Tytul PDFow, jesli jest, to wystepuje w pliku po slowie /Title (pod koniec pliku
> w przypadku PDF 1.2 i na poczatku w przypadku PDF 1.1). Np PDF zatytulowany
> "Warpowisko" zawieralby taka linijke:
> /Title (Warpowisko)

Hi,

Dzięki. Jest jednak jedno ALE. Tych /Title jest dużo więcej, do każdego
tytułu rozdziału również (tak mi się wydaje po przejrzeniu wszystkich
PDFów, które mam na dysku). W niektórych są krzaczki, w innych puste
miejsca, jeszcze w innych odnośniki (?) itd. Jak trafić we właściwy?

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 60 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'