Re: Rexx i INF Books

Autor: Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Mon 13 Mar 2000 - 13:35:23 MET

On 13.03.2000 12:22:53 "Przemysław Pawełczyk" wrote:

>pliku
>
>Hi,
>
>Dzieki. Jest jednak jedno ALE. Tych /Title jest duzo wiecej, do kazdego
>tytulu rozdzialu rowniez (tak mi sie wydaje po przejrzeniu wszystkich
>PDFow, ktore mam na dysku). W niektorych sa krzaczki, w innych puste
>miejsca, jeszcze w innych odnosniki (?) itd. Jak trafic we własciwy?

Widac bawilem sie z prostszymi PDFami... Wlasciwy powinien wystepowac w grupie
razem z /Creator, /Producer, /CreationDate, ewentualnie /Keywords, /Subject. A
te "grupy", czy raczej obiekty, sa chyba ograniczone znakami << >> i sa
numerowane, np.:
1234 0 obj
<<
/Creator ()
/Title ()

a gdzies w pliku powinna byc linijka typu:
/Info 1234 0 R
ktora pewnie wskazuje na obiekt z tytulem i innymi informacjami ogolnymi o
pliku.

Pilar