Re: Rexx i INF Books

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 19:03:13 MET

Cześć,

On Sun, 11 Mar 2000 11:43:49 warpman_at_poczta.fm
(=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:

> Program DocsBook.cmd tworzy na pulpicie 4 foldery INF, HTM, TXT i PDF, po
> czym zapisuje w nich obiekty programowe wszelkich plików, które znajdzie w
> katalogu WARPDOC. Program odczytuje tytuły książek INF bezpośrednio
> z plików binarnych INF. Jeśli ktoś podeśle mi jak to zrobić w przypadku
> plików PDF będę wdzięczny.

        W przypadku ogólnym nie da się zrobić, bo zawartość PDF-a
może zawierać krzywe o wyglądzie liter, a nie tekst. Jeżeli
jednak pedeef zawiera tekst, możesz spróbować wyjąć go
GhostScriptem i wyszukać coś, co wygląda na tytuł. Ma to nawet
pewne szanse powodzenia, choć jest w dużej mierze działaniem na
ślepo.

--
Pozdrawiam,
Jan.