Re: instalacja Warp 3 było Duże dyski

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 19:39:43 MET

> Spróbowałem inaczej - bez copyfromfloppy=1.
> - instalka się uruchomiła
> - fdisk dobrze widzi dysk
> - po formatowaniu rozpoczyna kopiowanie plików
> - po jego prosbie robie restart kompa - system sie nie podnosi
> - uruchamiam prompt z dykietek podmieniam pliki na dysku i tu ciekawostka
> jeden z plikow na HD jest zajety przez jakis proces zeby go podmienic
> trzeba zmienic jego nazwe
> - restart
No i bardzo dobrze - teraz jeszcze raz start z dyskietek - i podmiana
ibm1s506.add (czy jak sie ten pieron nazywa)
Dokladniej - udalo mi sie kiedys zrobic takie czary mary:
 - instalacja z poprawionej dyskietki bez zmian w config.sys
 - po restarcie oczywscie bez systemu
 - startowalem z dyskietek, potem F3 (on tam ma jakies cos w typie
wyjscie do shella)
 - kopiowanie pliku odpowiedniego (wlasnie tegoz ibm1s... -> ale
sprawdz dokladniej, co masz)
 - teraz znowu reboot (przed rozpoczeciem instalacji -> exit z shella
i CAD -> nie Power ani reset bo chkdsk sie wlaczy
 - po nastepnym starcie juz dobrze widzial sobie dysk.

 Pozdrawiam i zycze powodzenia

mpc