Re: instalacja Warp 3 było Duże dyski

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 20:02:20 MET

> - teraz znowu reboot (przed rozpoczeciem instalacji -> exit z shella
>i CAD -> nie Power ani reset bo chkdsk sie wlaczy
> - po nastepnym starcie juz dobrze widzial sobie dysk.

Czyli restart z dykietek 3x
- rozpoczęcie instalacji
- wgranie plików z dyskietek po raz pierwszy
- wgranie plików z dyskietek po raz drugi

Start OS z HD i kontynuacja instalacji. Mam nadzieję, że dobrze
zrozumiałem. Na razie (1-2 tyg.) nie mogę tego sprawdzić - ta instalacja ma
być na kompie w robocie. Mam teraz masę pracy i nie mogę sobie pozwolić na
wieczór z "głowy".

pOSdrawiam
Jan Bieńkowski