Re: Odin - kolejna gra

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 19:47:08 MET

> Potestowac zawsze mozna... Tylko, ze ja nie mam zadnych encyklpedi ;) A z punktu
> widzenia marketingowego gry sa duzo wazniejsze... Bo encyklpedi jest klika, a gier
> duzo. A i tego i tego pod OS/2 nie ma :)
Hmm...
Hmmm...
Hmmmmmmm ....
Wydaje mi sie, ze to jest tak: Jak sobie chce zagrac, to i tak
uruchamiam <cenzura>#$*%&</cenzura> - zajmuje to najczesciej pare
godzin i nie robie nic innego w tym czasie. Ale gdy normalnie pracuje,
potrzebuje dostepu do paru podstawowych narzedzi: encyklopedia,
ksiazka telefoniczna ( a ku ku ... nie dziala) panorama firm (a kuku
jw.) jakis slownik. Moze sie myle, ale jak bym tak lubil bardzo.

mpc
ps. Encyklopedie najczesciej sie kupuje w tym samym miejscu co gry -
wiec to twoj wybor masz, czy nie. Poza tym chyba prosciej to przeniesc
- jest mniej "multimedialna" niz na przyklad diablo, czy Dark Stone.