instalacja Warp 3 było Duże dyski

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 17:36:24 MET

>Jeżeli się rozpakowały, to są O.K.
>A gdzie je umieścić?
>Ta, gdzie są na dyskietce pliki o tej samej nazwie. I dopisz do
>CONFIG.SYS linię set copyfromfloppy=1.
>I Przeczytaj readme!!!

Ja próbowałem instalować WARP 3 przy tych ustawieniach. Efekty były
następujšce:
- instalka się uruchomiła
- fdisk dobrze widzi dysk
- po formatowaniu rozpoczyna kopiowanie plików i w pewnym momencie czerwony
ekran i jakis błšd krytyczny.

Spróbowałem inaczej - bez copyfromfloppy=1.
- instalka się uruchomiła
- fdisk dobrze widzi dysk
- po formatowaniu rozpoczyna kopiowanie plików
- po jego prosbie robie restart kompa - system sie nie podnosi
- uruchamiam prompt z dykietek podmieniam pliki na dysku i tu ciekawostka
jeden z plikow na HD jest zajety przez jakis proces zeby go podmienic
trzeba zmienic jego nazwe
- restart
- wyskakuje Boot Manager wybieram WARP'a i tyle - kreska w rogu ekranu.
Próbowałem z mała partycjš na poczštku dysku (200MB, 500 MB, 1GB) dysk
10GB.
Jeżeli ktoœ wie jak zainstalować OS'a to bedę wdzięczny ja po tygodniu
zmagań się poddałem

pOSdrawiam
Jan Bieńkowski