Re: Sesja Windows w OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 00:17:26 MET

On Sun, 14 Jan 3900 23:09:16 Piotr Szczesnik <szczesnik_at_usa.com>
wrote:

> A który nie zdradza takich oznak?

        Nie wiem... ja wówczas korzystałem z FP6UK. Ale, jak mówię
- sieć miałem, tylko się przypychała.

> Ja chcę używać tylko Agenta do newsów i PMaila do poczty

        Pmaila z TCP/IP czy z NetWare? Jeśli z NetWare, to
powinno działać. Nie przypominam sobie, żebym miał z tym jakieś
problemy (nie pracuję w środowisku NW już prawie 2,5 roku). Jeśli
z TCP/IP... może trzeba zainstalować lokalną przepakowywaczkę
(SMTP+POP). Weasel powinien to zrobić, są też inne pakiety. Jeżeli
podobne problemy masz z NNTP, to być może też trzeba odpalić
lokalny serwer. Ale to coraz bardziej przypomina łapanie się prawą
ręką za lewe ucho.

--
Pozdrawiam,
Jan.