Re: Polskie

Autor: Przemek Roman (przem_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 09:22:46 MET

Przemysław Pawełczyk napisał(a) w wiadomości:

[...]
>Pytanie: kto obecnie pracuje nad jakąś polonizacją?
>Pytanie: kto się przymierza i do czego?

Zastanawiałem się nad czymś dla 'normalnego' uzytkownika, spoza sfery
programów typowo systemowo/narzędziowych. Myślałem o 'Electronic Teller' lub
'Moneydance for Java'.
W skrócie są to programy do obsługi domowego budżetu - czeki, karty
kredytowe itd.
Nie miałem jeszcze zbyt wiele czasu aby im się dokładniej przyjrzeć więc nie
wiem jaka jest ich użytecznośc w polskich warunkach.
Oba programy są shareware więc zastanawiam się czy ktokolwiek byłby nimi
zainteresowany?

Przemek