Re: Sesja Windows w OS/2

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 21:39:02 MET

> Nie wiem... ja wówczas korzystałem z FP6UK. Ale, jak mówię
>- sieć miałem, tylko się przypychała.

U mnie nie było sieci zaraz po zainstalowaniu OS/2. Chyba coś
pokręciłem. Z OS/2 nie mam dużego doświadczenia, a to co wiem to
trochę od kolegi, a resztę z sieci

> Pmaila z TCP/IP czy z NetWare? Jeśli z NetWare, to
> [...]

Musi być TCP/IP i bez żadnych kombinacji.
Muszę zagłębić się w helpy. Narazie nie mogę dać sobie rady z PEERem.
A opis na temat współpracy OS/2 i Windowsów ja TeamOS/2 jest trochę
krótki (MPTS i PEER nie są fixowane).

Może jest ktoś komu to działa?

--