Re: Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 22:34:30 MET

On Tue, 2 Nov 1999 15:16:35, jang_at_szermierz.uni.wroc.pl (Jan
Gromadzki) wrote:

> tu klopot, bo po polsku to chyba nawet OS/2 dla opornych jest trudno
> osiagalny; system posiada jednak dobry help.

        Kiedyś Intersoftland wydał "OS/2 WARP nie tylko dla orłów". Książka
miała jednak trochę błędów rzeczowych, a ponadto już w momencie
wydania była przestarzała (dotyczyła Warp 3, a po polsku ukazała się
już po premierze Warp 4). Była wyraźnie pisana przez szklarza dla
szklarzy i miała sporo odniesień do Windowsa (3.1, of course).

--
Pozdrawiam,
Jan.