Re: ComputerWorld - wyslane

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 22:55:08 MET

On Tue, 2 Nov 1999 20:14:04, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Uuuu, zeby tylko nas nie olali...
>
> Ludzie, puiszcie maile osobiste!

        Miałem kiedyś doczynienia z podobnym wypadkiem. Jakiś palant wysłał
był do działu prenumeraty Lupusa list, jak nie dostał odpowiedzi w
ciągu kilku godzin wysłał ponaglenie, a pod koniec dnia roboczego (a
może na drugi dzień) kilkakrotnie wysłał skargę na redakcję do
wszystkich, których znalazł w stopce redakcyjnej Entera. Żeby było
weselej, cała akcja zdarzyła się podczas Infosystemu, kiedy w
Wydawnictwie były jakieś nędzne niedobitki, a praktycznie wszyscy
wyjechani byli odcięci od poczty.

        Czy Wam się wydaje, że ludzie chodzą do pracy wyłącznie czytywać
maile, czy co? Jeżeli chcesz człowieka ponaglić, to do niego zadzwoń -
od maila jest się bardzo łatwo odciąć. Jeżeli chcesz wyglądać na
poważnego człowieka - stosuj poważne metody.

--
Pozdrawiam,
Jan.