Re: Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 09:31:26 MET

Jan Gromadzki napisał(a):
> tu klopot, bo po polsku to chyba nawet OS/2 dla opornych jest trudno
> osiagalny; system posiada jednak dobry help.

Niestety mam ta ksiazke - "OS/2 Warp nie tylko dla orłów"; tytuł
oryginału "Przewodnik po OS/2 dla kompletnych Idiotow" - i musze
stwierdzic, ze nadaje sie rzeczywiscie tylko dla takowych...

No chyba ze kogos bawia dowcipy typu:
- Po co mi te wszytkie obrazki? (chodzi o ikonki na pulpicie)
- Bootowanie - "uczucie ze komputer jest glupi jak but, bo nie rozumie
czego od niego chcemy"
- DOS - "DOS rymuje sie z BOSS i jest systemem operacyjnym"
... tudziez chmara innych...

Co do innych pozycji, mi udalo sie kupic ksiazke dr Joachima Wlodarza
"OS/2 Warp 3" - calkiem ciekawa :-) ale z dostepnoscia raczej marnie
(rok wyd. 1996).

--
zdrowko
Rafal Zawislak/rafii