Re: Hmm

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 15:38:51 MET

On Tue, 2 Nov 1999 00:50:44 +0100 (CET), Jan Sto ek wrote:

> Ciekawe tylko, czy pog oski o Âmierci IBM-a nie okaza y siŕ nieco
>przesadzone. O ile pamiŕtam, na liÂcie bodaj BusinessWeek 100 - czy
>jakiej takiej; dok adnie ju nie pamiŕtam - w ci gu paru ostatnich
>lat IBM podskoczy o kilka pozycji w gˇrŕ. Czy Ty zawraca by sobie w
>takiej sytuacji g owŕ jakim OS-em? Bo ja pewnie nie. By o, nie uda o
>siŕ, minŕ o, szkoda anga owaŠ kasŕ - trzeba z ywymi naprzˇd iŠ, po
> ycie siŕgaŠ nowe. Sorry Winnetou, ale business is business.

Nie jestem analitykiem rynkowym, nie znam sytuacji IBMa, mowie tylko, jakie sprawa
wrazenie... I wydaje mi sie, ze jego polityka ogolnie wiekszego sensu nie ma, a
przynajmniej nie jest rozwojowa i perspektywiczna... Chociaz w sumjie nikt z nas polityki
IBMa rozszyfrowac nie potrafi ;)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl