Re: Hmm

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 00:37:02 MET

On Fri, 29 Oct 1999 13:07:25, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Bo poltyka IBMa jest beznadziejna (w miare mojej wiedzy na ten temat). Ostatnio na
> liscie Odina padlo haslo, ktore chyba jest sluszne: To nie OS/2 umiera, to IBM umiera.
> Ponoc klienci wycofuja sie nie tylk oz produktow IBM na OS/2, ale tez NT itp... Efekt dla
> nas moze byc pozytywny - jesli z IBMem bedzie bardzo kiepsko, to wreszcie sourca
> wypusci...

        Ciekawe tylko, czy pogłoski o śmierci IBM-a nie okazały się nieco
przesadzone. O ile pamiętam, na liście bodaj BusinessWeek 100 - czy
jakiejś takiej; dokładnie już nie pamiętam - w ciągu paru ostatnich
lat IBM podskoczył o kilka pozycji w górę. Czy Ty zawracałbyś sobie w
takiej sytuacji głowę jakimś OS-em? Bo ja pewnie nie. Było, nie udało
się, minęło, szkoda angażować kasę - trzeba z żywymi naprzód iść, po
życie sięgać nowe. Sorry Winnetou, ale business is business.

--
Pozdrawiam,
Jan.