Re: SES Heeeeeelp!

Autor: Piotr Oniszczuk (team_at_contec.com.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 09:42:44 MET

On Sun, 31 Oct 1999 10:06:40, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Poszukuję pomocy, a mianowicie skąd ściągnąć działającą wersję SES?
> (Security Enabling Services).
>
> Chciałem sobie zainstalować V-Shield McAfee (wersja 4-coś tam), a to
> wymaga instalacji i ukatywnienia SES. Po długim błądzniu w labiryncie
> serwerów IBM-a znalazłem "cuś" na
> ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/warp.updates (lub jakos podobnie).
> Po instalacji i uaktywnieniu (zgodnie z opisem w McAfee) na ekranie po
> restarcie pojawia się IPE...

I pewnie masz Warpa4 ?.
Generalnie Security Enable Services są częścią składową bazowej
instalacji Warpa4.
1.Odpal "Selective Install"
2.Dojdź do ekranu gdzie będziesz miał "Assistance Center",
"Fonts",.....
3.Odznacz opcję "Optional System Components" i daj "More" (po prawej
stronie)
4.Odznacz "Seciurity", i daj OK
5 Jak się zakończy instalacja to powinienneś zapuścić Fixa (jeśli masz
"fixowany" system). Fix uaktualni sobie niezbędne pliki.
6 przeładuj system i voila - masz SES.

Z tego co wiem to zmiany w CONFIG.sys dla SES'a robi aplikacja
kożystająca z usług SES - więc dalej musisz sobie radzić sam. Powinno
być cacy.

powodzenia

cYa, 3.14iotr/2

Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95

Zwrotne bajty ślij na adres: "team_at_contec.com.pl"