Re: PCW Komputer 11/99 - artylukul o Warpie

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 02:38:22 MET

> A oto najciekawszy cytat:
> "Dołączone do systemu funkcje TCP/IP nie obejmują wprawdzie serwera WWW,
> niemniej jednak przebijają ofertę oraz możliwości serwera NT"
>
> ---
> *Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
> Asua Programmers http://www.asua.org.pl
> This OS/2 system uptime is 0d 0h 10m 36s 320ms (en).

dla windowsiarzy chyba niezlym wyjsciem byloby pokazanie im helpa z
warpa4...ja jako windowsiarz (nie z wyboru..prywatnie mam maka, a na
pecku rowniez Be) jak czytalem helpy z 3connecta to czulem sie troche
dziwnie, po przeczytaniu czesci z warp4 szczeke zbieralem z podlogi..i
pytalem dlaczego swiat jest taki (myslac o ludziach-windziazach) ze
bajeranckie gowno z flaga ktore sie wiesza co 2h jest cacy a cudo w
postaci warpa stabilne z bardzo poteznym zapleczem (mowa o systemie jako
takim) jest be...pytalem kiedys mojego brata dlaczego nie zainstalowal
osa u siebie to odpowiedzial mi krotko >>stary, jedz na gielde albo na
stadion to sie przekonasz<<...ale coz..wiec "windows kontra swiat" mnie
obiawia sie w postaci wizyt na gieldzie lub stadionie, a tam pana gatesa
z przepaska na oku na kazdym stoliku pelno...

KYNA
Happy user of iMac..