Re: SES Heeeeeelp!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 20:30:43 MET

Piotr Oniszczuk wrote:

> I pewnie masz Warpa4 ?.
> Generalnie Security Enable Services są czę cią składową bazowej
> instalacji Warpa4.
> 1.Odpal "Selective Install"
> 2.Dojd  do ekranu gdzie będziesz miał "Assistance Center",
> "Fonts",.....
> 3.Odznacz opcję "Optional System Components" i daj "More" (po prawej
> stronie)
> 4.Odznacz "Seciurity", i daj OK
> 5 Jak się zakończy instalacja to powinienne  zapu cić Fixa (je li masz
> "fixowany" system). Fix uaktualni sobie niezbędne pliki.
> 6 przeładuj system i voila - masz SES.

> [...]

Dzięki, dawno nie reinstalowałem więc zapomniałem co tam jest...
Tak apropos, to goście z McAfee znają OS/2 chyba tylko z widzenia, skoro
takie banialuki wypisują w instrukcji instalacyjnej (tzn. ze do Warpa 4
SES trzeba ściągać extra).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */