Re: Hmm

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 09:25:50 MET DST


> "Marcin P. Ciaszczyk" wrote:
> > Wtedy nie potrzebny osobny dzial marketingu dla klientow, prywatni
> > userzy i tak by uzywali 'pollegalnych' kopii - wiec tez nie wolaliby o
> > jakies specjalne wynalazki.
>
> Zgadza się, z ostatnich wieści cytuję za prasą: "IBM włączył dział
> zajmujący się sprzedażą komputerów PC dla klientów indywidualnych do
> działu Personal System Group obsługującego klientów korporacyjnych". Tak
> więc 'trynd' jest jasny żadnego pierniczenia się z rynkiem indywidualnym
> tylko biznes i to duży. Niestety.
>
> Artur
Tylko czemu 'Oni' nie zauwazyli, ze popularnosc MS wynika wlasnie z
tego, ze kazdy (...) ma w domu windowsa i ofisa i dlatego w pracy tez
chce windowsa i ofisa poniewaz nie zna alternatywy (co prawda w domu
ma najczesciej z gieldy a 30 pln ale zawsze) (a podobne sytuacje znam
z wlasnego doswiadczenia)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:24:09 MET DST