Re: Hmm

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 23:21:11 MET DST


On Fri, 29 Oct 1999 07:25:50 GMT, Marcin P. Ciaszczyk wrote:
>> > Wtedy nie potrzebny osobny dzial marketingu dla klientow, prywatni
>> > userzy i tak by uzywali 'pollegalnych' kopii - wiec tez nie wolaliby o
>> > jakies specjalne wynalazki.
>> Zgadza się, z ostatnich wieści cytuję za prasą: "IBM włączył dział
>> zajmujący się sprzedażą komputerów PC dla klientów indywidualnych do
>> działu Personal System Group obsługującego klientów korporacyjnych". Tak
>> więc 'trynd' jest jasny żadnego pierniczenia się z rynkiem indywidualnym
>> tylko biznes i to duży. Niestety.
>Tylko czemu 'Oni' nie zauwazyli, ze popularnosc MS wynika wlasnie z
>tego, ze kazdy (...) ma w domu windowsa i ofisa i dlatego w pracy tez
>chce windowsa i ofisa poniewaz nie zna alternatywy (co prawda w domu
>ma najczesciej z gieldy a 30 pln ale zawsze) (a podobne sytuacje znam
>z wlasnego doswiadczenia)

Ależ pewnie zauważyli, tyle że jak wynika z różnych szczątkowych
informacji IBM podjął decyzję jasną i prostą: nie jesteśmy
zainteresowani klientem indywidualnym, nie będziemy bawić się w wojnę z
Billem G. I ja ich w pewnym sensie rozumiem. W końcu firma może
decydować co będzie robić i jeśli ma mocną pozycję w jakiejś dziedzinie
to będzie się tego trzymać. I jeśli nie chce czegoś robić to nie robi.
Choć z drugiej strony jako ten olany klient też nie jestem zbyt
szczęśliwy. Cóż, takie życie.

Artur

-- 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
FROM: Artur Alinowski	
HOME: artali_at_free.polbox.pl 
WORK: alinowski_at_mail.polpager.com
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:24:10 MET DST