Re: Hmm

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 15:51:44 MET DST

On Fri, 29 Oct 1999 09:34:51 +0200 (CEST), Marcin P. Ciaszczyk wrote:

>Tylko czemu 'Oni' nie zauwazyli, ze popularnosc MS wynika wlasnie z
>tego, ze kazdy (...) ma w domu windowsa i ofisa i dlatego w pracy tez
>chce windowsa i ofisa poniewaz nie zna alternatywy (co prawda w domu
>ma najczesciej z gieldy a 30 pln ale zawsze) (a podobne sytuacje znam
>z wlasnego doswiadczenia)

Bo poltyka IBMa jest beznadziejna (w miare mojej wiedzy na ten temat). Ostatnio na
liscie Odina padlo haslo, ktore chyba jest sluszne: To nie OS/2 umiera, to IBM umiera.
Ponoc klienci wycofuja sie nie tylk oz produktow IBM na OS/2, ale tez NT itp... Efekt dla
nas moze byc pozytywny - jesli z IBMem bedzie bardzo kiepsko, to wreszcie sourca
wypusci...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl